Inlägg: 1203547
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
RocknRolf2:
Finns en hel del andra som är sämre vill jag säga! Tycker Skoogs har vuxit sedan i fjol iaf!!
Finns en hel del andra som är sämre vill jag säga! Tycker Skoogs har vuxit sedan i fjol iaf!!
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
RocknRolf2:
Ja, om det bara var Skogs....
Det är så fruktansvärt dåligt, det är hemskt. Rögle behöver ju inte vara bra, de bjuds på 3 poäng. VARSÅGOD !
Ja, om det bara var Skogs....
Det är så fruktansvärt dåligt, det är hemskt. Rögle behöver ju inte vara bra, de bjuds på 3 poäng. VARSÅGOD !
Fullständigt övergrepp mot klubben att killen har varit kvar så här länge. Bara det är goda skäl nog att avskeda ansvariga. Helt obegripligt.