Inlägg: 1203561
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Är så jävla trött på att höra detta: Sparka Challe, han är väl för fan inte på isen, han måste ju vara galen och stå i båset och hålla masken match efter match när töntarna på isen inte gör ett dugg av vad dom kommit överens om innan match. Börja istället med att sparka Åkerlund i arslet, 3 mål var hans ikväll.
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Taurus: Han är värdelös. Men det är tydligen välgörenhet och bidrag Timrå håller på med. Övergrepp mot klubben.
Finns en hel del andra som är sämre vill jag säga! Tycker Skoogs har vuxit sedan i fjol iaf!!