Inlägg: 1203682
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Rooster23: Gradin är erkänt dum i huvudet. Det finns inte nån i S-vall som har nåt gott att säga om den karln.
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Rooster23: Nej, han var inte omtyckt heller.
Tom Virus är bättre.
In med Lill-Kenta, Boork, Taavola, Wikegård. Helst alla!
Tom Virus är bättre.
In med Lill-Kenta, Boork, Taavola, Wikegård. Helst alla!
Dock är han ännu oprövad i elitserien men han var duktig med ett begränsat material i Sundsvall.
Redigerad kommentar