Rooster23: Gradin är erkänt dum i huvudet. Det finns inte nån i S-vall som har nåt gott att säga om den karln.
Inlägg: 1203698
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Ambroo: Nej precis, att ersätta med Gradin är inte rätt medicin..
Redigerad kommentar