1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614788 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1203766

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Olle: Nej, det finns absolut inget hedervärt med den här förlusten. Inte det minsta. Det här var så pinsamt som det bara kunde bli.

Det jag menade med mitt inlägg är att det är vad Challe får samtliga förluster till, på ett eller annat sätt.

När är det okej för en klack att visa öppet missnöje mot ledare/spelare?

Svarskommentarer

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19

Kerstin_k: Varför ska vi sparka Challe nu? Oftast ger väl ett tränarbyte en boost precis i början. Lika bra att spara pengar och värva nya spelare runt sista januari samt byta tränare runt mars...

Var det inte Challe som efterfrågade mindre svärmorsdrömmar? Det jag ser på isen är nog mer beskedligt än så.


Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Kerstin_k: Jag håller med, varför man inte väljer att bua ut challe och laget i tredje perioden, det förstår jag inte. Spelarna måste ju tycka att det är ok att uppträda så här, dom måste ju tro att folk inte bryr sig om laget.

Varför buas det inte?!

Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Kerstin_k: Man ska visa missnöje på ett något konstruktivt sätt, typ när matchen ska börja, går hela klacken ut, väntar fem minuter sen tillbaka och föra ett jävla liv.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.