Kerstin_k: Man ska visa missnöje på ett något konstruktivt sätt, typ när matchen ska börja, går hela klacken ut, väntar fem minuter sen tillbaka och föra ett jävla liv.
Inlägg: 1203774
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
MB: NÅT måste klacken göra. Luleå gjorde nåt för nåt år sen, nån markering.
Finns det nån med mod i klacken eller är dom lallare?
Timrås supporterklubb har väl aldrig visat sitt missnöje men det kanske är dags för 1:a gången o det kan ge resultat!
Finns det nån med mod i klacken eller är dom lallare?
Timrås supporterklubb har väl aldrig visat sitt missnöje men det kanske är dags för 1:a gången o det kan ge resultat!