Olle: Nej men vi sparar pengar in i det sista, det enda som räknas i denna förening.
Inlägg: 1203798
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Frella: Det känns ju sådär med nuvarande publiktapp också i nuvarande regi. Sparar på inkomsterna samtidigt lixom.
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Frella: Det är ju bara att tömma bankkontot och hoppas på det bästa, det är för sent för att tänka långsiktigt nu. Åker vi ner så är allt över.