Frella: Det är ju bara att tömma bankkontot och hoppas på det bästa, det är för sent för att tänka långsiktigt nu. Åker vi ner så är allt över.
Inlägg: 1203803
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Olle: Just nu känns Allsvenskan som en befrielse jämfört med detta. Synd det inte är som i fotboll. Timrå IK som förening skulle må rätt bra av en rejäl nystart. Kanske ska följa AIK till KHL...
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Olle: brrr.....säg inte så Olle, även om det troligen är sant...nää kvalserien är sista chansen att rädda vårt kära TIK!