Inlägg: 1203811
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
BlackBay: Ja men Varför är dom så fega?
Nån gång måste man säga ifrån o markera o det här är en sån gång!
Nån gång måste man säga ifrån o markera o det här är en sån gång!
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
BlackBay: Varför gör du det inte då? Det finns säkert någon fler här på HS som hjälper dig.
Timrås klack är för fega när det gäller sånt där....... själv skulle jag personligen stolt hjälpa till att hålla upp en jättebanderoll med texten "Avgå Challe" på........