Inlägg: 1203791
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Rögle BK 2009-11-19
Hahl Bundy:
Timrås klack är för fega när det gäller sånt där....... själv skulle jag personligen stolt hjälpa till att hålla upp en jättebanderoll med texten "Avgå Challe" på........
Timrås klack är för fega när det gäller sånt där....... själv skulle jag personligen stolt hjälpa till att hålla upp en jättebanderoll med texten "Avgå Challe" på........
Finns det nån med mod i klacken eller är dom lallare?
Timrås supporterklubb har väl aldrig visat sitt missnöje men det kanske är dags för 1:a gången o det kan ge resultat!