Inlägg: 1204735
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Nått possitivt är iaf, att Lindbäck står i dag, hoppas att han tar tillfället o blir vår 1-e keeper...Tror att han har störst potential trots allt!
Har man inte en bra målvakt spelar inte det övriga nån större roll heller..
Har man inte en bra målvakt spelar inte det övriga nån större roll heller..
Vi har en bra budget som ska räcka.