Inlägg: 1204739
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Pär: Sak samma...
För övrigt är det ju även skrattretande att läsa att Challe skyller den forna veckan på backbristen. Jamen snälla lilla Challe, hur kommer det sig att vi låg under strecket även innan backskadorna då? Hur kommer det sig att vi inte har vunnit mot lag som SSK och Rögle och DIF osv borta på evigheters evighet?
För övrigt är det ju även skrattretande att läsa att Challe skyller den forna veckan på backbristen. Jamen snälla lilla Challe, hur kommer det sig att vi låg under strecket även innan backskadorna då? Hur kommer det sig att vi inte har vunnit mot lag som SSK och Rögle och DIF osv borta på evigheters evighet?
Har man inte en bra målvakt spelar inte det övriga nån större roll heller..