1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614759 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1204742

Sv: Apropå nånting...
Pär: Sak samma...


För övrigt är det ju även skrattretande att läsa att Challe skyller den forna veckan på backbristen. Jamen snälla lilla Challe, hur kommer det sig att vi låg under strecket även innan backskadorna då? Hur kommer det sig att vi inte har vunnit mot lag som SSK och Rögle och DIF osv borta på evigheters evighet?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Värvades Lindbäck till förstemålvakt? Om ja, ge honom förstaspaden och låt honom behålla den säsongen ut. Det kan inte finnas något positivt med diskontinuitet, speciellt inte när vi snackar om en målvakt som är up and coming, som vi nog får anse att Lindbäck är. Vi kan inte fortsätta att alternera mellan målvakterna...

Sv: Apropå nånting...
RocknRolf2: Kan tyckas märkligt det jag säger nu,men förlusten mot Rögle tycker jag inte var så pinsam.Rögle har tagit 18 poäng på bortais,hemma däremot är dom nästan lika dåliga som vi är borta.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.