Kattgubben: Vinner Timrå nu så kommer ledningen återigen se hopp och kommer försöka med samma lag och samma tränare ett tag till. Man chansar och allt går åt skogen! Positiv jag känner mig...
Inlägg: 1206249
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
GurraG: Man känner sig lite kluven ibland.... alltid skönt med vinst men samtidigt vet man att varje förlust ger ett ökat hopp om att slippa Challe
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
GurraG: Men tänk om ledningen bestämmer sig för att köra på med samma lag och tränare TROTS fortsatta förluster? Det är också ett scenario