GurraG: Men tänk om ledningen bestämmer sig för att köra på med samma lag och tränare TROTS fortsatta förluster? Det är också ett scenario
Inlägg: 1206252
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Djurgården 2009-11-23
Kattgubben: Ja vem skulle bli förvånad?
Om man nöter på så blir alla så avtrubbade av förluster så ingen bryr sig längre, och TJ, Linkan och Challe kan ta nya tag nästa år i allsvenskan
Om man nöter på så blir alla så avtrubbade av förluster så ingen bryr sig längre, och TJ, Linkan och Challe kan ta nya tag nästa år i allsvenskan