1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1206739

Sv: Silly Season 09/10
Ambroo: Någon i föreningen är i alla fall dålig på att ljuga. När Challe besökte oss inför Rögle-matchen ställde en av oss en fråga rakt ut till Challe om intresset för Bremberg. Challe sa då att han hade varit i personlig kontakt med Bremberg och försökt få hit honom men fått beskedet att Bremberg ville tillbaka till Ryssland. Enligt Linkan har man haft ett halvljummet intresse för Bremberg medan Challe varit jätteintresserad.

Di Leva varning: vem ska man tro på tro på...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 09/10
250kg kärlek: Jag tror att Timrå jobbat stenhårt på Bremberg. Om det sen är Challe eller Linkan som legat på hårdast må vara skitisamma.

Ett tänkbart scenario är att Bremberg hade deadline vad gäller besked idag, och att det finns en annan spelare i standby-läge. Såsom Piros, exvis.
Det lär visa sig.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.