250kg kärlek: Jag tror att Timrå jobbat stenhårt på Bremberg. Om det sen är Challe eller Linkan som legat på hårdast må vara skitisamma.
Ett tänkbart scenario är att Bremberg hade deadline vad gäller besked idag, och att det finns en annan spelare i standby-läge. Såsom Piros, exvis. Det lär visa sig.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Ett tänkbart scenario är att Bremberg hade deadline vad gäller besked idag, och att det finns en annan spelare i standby-läge. Såsom Piros, exvis.
Det lär visa sig.