1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614785 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1208304

Sv: Apropå nånting...
Hahl Bundy: En utmärkt ide.

Först ropar klacken hela hallen ställ er upp
Sen hela hallen We shall overcome
Sen kör vi denna på jumbotronen så det blir som en jätte kariokie
Hela hallen reser sig upp och gungar med

Om det blir förlust då vill säga. Tror det skulle ta rätt bra.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
..så börjar pillrena verka nu.
Jag har ett drömscenario de närmaste 2 matcherna. Vi tar 6 p. Modo tar 6 p eftersom dom möter SSK o RBK de närmaste 2.
Brynäs förlorar nån eller några o Vips så är vi förbi o ikapp dessa lag o är fortfarande bara 1 p efter Modo.
Vi möter dessutom BIF hemma nästa vecka o kan verkligen börja marschen uppåt o gå förbi Modo då. :)

Moooahahahhaaaaa vad detta sitter som en smäck!
Va?! Va?! Va?!

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.