..så börjar pillrena verka nu. Jag har ett drömscenario de närmaste 2 matcherna. Vi tar 6 p. Modo tar 6 p eftersom dom möter SSK o RBK de närmaste 2. Brynäs förlorar nån eller några o Vips så är vi förbi o ikapp dessa lag o är fortfarande bara 1 p efter Modo. Vi möter dessutom BIF hemma nästa vecka o kan verkligen börja marschen uppåt o gå förbi Modo då. :)
Moooahahahhaaaaa vad detta sitter som en smäck! Va?! Va?! Va?!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Jag har ett drömscenario de närmaste 2 matcherna. Vi tar 6 p. Modo tar 6 p eftersom dom möter SSK o RBK de närmaste 2.
Brynäs förlorar nån eller några o Vips så är vi förbi o ikapp dessa lag o är fortfarande bara 1 p efter Modo.
Vi möter dessutom BIF hemma nästa vecka o kan verkligen börja marschen uppåt o gå förbi Modo då. :)
Moooahahahhaaaaa vad detta sitter som en smäck!
Va?! Va?! Va?!
Redigerad kommentar