Vi hatar Jesus! Stäm upp! Vi hatar Jesus!
Inlägg: 1208776
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Vad var det jag sa. Mina vibbar brukar stämma ;) Solklar seger!
Nej men Limpans andra och tredje period är bland det bästa jag sett på länge.
Fy f*n vad kul. Tack Jesus. Tack Gud.
Nej men Limpans andra och tredje period är bland det bästa jag sett på länge.
Fy f*n vad kul. Tack Jesus. Tack Gud.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Första matchen som försvarsspelet fungerat i tre perioder när motståndaren legat på. Nu börjar klättringen uppåt!