Inlägg: 1208786
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Plötsligt är vi bara 1 pinne bakom BIF. Steget till säker mark h-a-r blivit kortare :-).
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Fan vilken skön vinst, när Gabbe gjorde 0-2 så satt jag bara och skrattade... Men satan att Petré skulle gå och skada sig, jag hoppas att det inte var något allvarligt. Jag tycker han gjorde en bra debut.
Första matchen som försvarsspelet fungerat i tre perioder när motståndaren legat på. Nu börjar klättringen uppåt!