Fan vilken skön vinst, när Gabbe gjorde 0-2 så satt jag bara och skrattade... Men satan att Petré skulle gå och skada sig, jag hoppas att det inte var något allvarligt. Jag tycker han gjorde en bra debut.
Inlägg: 1208796
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
dr-nix: Grattis till segern...fortsätt nu klättringen uppåt...vill inte helst se nåt norrlag i kvalserien...
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
dr-nix:ja han var bra, Piros också , man såg att det fanns kyla i honom. 10ggr bättre än jag vågat hoppas på.