Inlägg: 1208815
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Olle: Laine är faktiskt ett jävla as. Men det har han varit innan också. Helt otroligt att en så stor spelare kan falla som ett korthus varje gång nån viftar i närheten av honom. Större moviestar än Thörnberg i nuläget, som faktiskt bättrat sig en aning vad man kan se.
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Olle: När man möter ett lag med mesar som Laine,Thörnberg & Melin då är det så underbart att få vinna :)
Laine börjar, för mig, bli en liten minithörnberg, en sån där som man nästan vill se få en puck på hakan. Knuffar Petré bakifrån rakt in i sargen (skulle förmodligen varit en tvåa) och filmar sedan till sig ett pp.