Olle: När man möter ett lag med mesar som Laine,Thörnberg & Melin då är det så underbart att få vinna :)
Inlägg: 1208821
Svarskommentarer
Sv: HV 71 - Timrå IK 2009-11-26
Snoop:
Äntligen en som har samma åsikt som mig när det gäller HV.
Skönt uttalande av Lindbäck, " rättvis seger, vi gjorde fler mål".
Äntligen en som har samma åsikt som mig när det gäller HV.
Skönt uttalande av Lindbäck, " rättvis seger, vi gjorde fler mål".