redline: I första hand skulle jag vilja se Anders Eldebrink. I andra Johan Thornberg... Sen är jag rätt öppen...
Inlägg: 1209091
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Allas vår ROS briljerar igen.
I flera inlägg i sin blogg har han suttit och skrivit Stefan Liv till skyarna och jämfört honom med den andra giganten Markström. Nu står Lindbäck på huvudet mot HV71 en match, och då heter det att "Robotarna tar över - en mardröm för hockeyn"
I flera inlägg i sin blogg har han suttit och skrivit Stefan Liv till skyarna och jämfört honom med den andra giganten Markström. Nu står Lindbäck på huvudet mot HV71 en match, och då heter det att "Robotarna tar över - en mardröm för hockeyn"