Inlägg: 1209095
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Här har du en annan "nyanserad" blogg om matchen.
Med tanke på Laine så uppskattar jag speciellt dom sista raderna:
"Idag hade inte HV energi nog att kämpa sig igenom alla slashing och crosscheckingar framför målet. ".
Å andra sidan är det ju allmänt känt att vilket pack som helst får uttrycka sig på Internet...
Med tanke på Laine så uppskattar jag speciellt dom sista raderna:
"Idag hade inte HV energi nog att kämpa sig igenom alla slashing och crosscheckingar framför målet. ".
Å andra sidan är det ju allmänt känt att vilket pack som helst får uttrycka sig på Internet...
I flera inlägg i sin blogg har han suttit och skrivit Stefan Liv till skyarna och jämfört honom med den andra giganten Markström. Nu står Lindbäck på huvudet mot HV71 en match, och då heter det att "Robotarna tar över - en mardröm för hockeyn"