Jag känner Utanförskap! Ska vi börja vinna på det här viset behöver jag snart en coach! Men Brynäsmatchen kanske vänder allt rätt igen, efter topp mot topplag kommer torsk mot torskar...
Inlägg: 1210029
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
orion: Det känns lite jobbigt att behöva bli nervös igen. Den där apatiska jag-orkar-inte-bry-mig-längre känslan var ganska rogivande på något sätt.