orion: Det känns lite jobbigt att behöva bli nervös igen. Den där apatiska jag-orkar-inte-bry-mig-längre känslan var ganska rogivande på något sätt.
Inlägg: 1210031
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Linköpings HC 2009-11-28
T T: Visst är det den influensa som vi TIK:are är vaccinerade mot...