sargad: Kan inte bry mig om andra lag så länge vi inte gör vårt jobb...
Inlägg: 1210961
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Rooster23: Mot ett sådant här lag (BIf, Rögle m fl) och denna matchbild vet vi ju av hävd att det blir torsk, antagligen i sudden. OCH då är det viktigt med andra resultat.