Rooster23: Mot ett sådant här lag (BIf, Rögle m fl) och denna matchbild vet vi ju av hävd att det blir torsk, antagligen i sudden. OCH då är det viktigt med andra resultat.
Inlägg: 1210969
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
sargad: Ett kryss i den här matchen skulle vara ett jävla rån och då är vi ändå bara ett bp från en sedvanlig torsk.