Känns som att brynäs bara ligger och väntar på en indianare från oss
Inlägg: 1210978
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Kolans comeback har varit allt annat än lyckosam. Synd att inte gabbe var med, då kanske kolan hade kunnat få prova att spela forward.