Olle: Tjaa vi börjar bli vana vid rån. Sätt GW Persson på det här nu för f#¤%. :-)
Inlägg: 1210975
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Vad fan håller Kolan på med? Två stycken panikartade Jesper Jäger-rensningar längs sargen. Skärpning!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Känns som att brynäs bara ligger och väntar på en indianare från oss