Berglund: Var det inte Piros som slarva vid 0-2?
Inlägg: 1211149
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Lemmy: Är ni säker? Tyckte det va Moe som la skitpassningen? Fick inte se någon bra repris på plats dock.
Redigerad kommentar