Lemmy: Jo.
Inlägg: 1211152
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
73Sjöbba: Tycker Challe att vi har råd att chansa bort 4 mot tre läget i förlängningen med M-Karlsson på plan? Han o Anger är ju ett skämt!
Dessa tre herrar skulle vi klara oss förträffligt utan!
Dessa tre herrar skulle vi klara oss förträffligt utan!