Inlägg: 1211174
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Berka: Ja, jo, jajamän, jodå, mmm...
Två sek. kvar och en misslyckad rensning av Norgren, men det är ju skickligt. Sen Foppas "magiska" mål i sudden, ojojoj!
Hallelujah!
Två sek. kvar och en misslyckad rensning av Norgren, men det är ju skickligt. Sen Foppas "magiska" mål i sudden, ojojoj!
Hallelujah!
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Berka: Ja, även det var förstås flyt med både feta och kursiva bokstäver.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Berka: Nä, det var apselut inte maxflyt utan ren och skär skicklighet.
Maxflyt?