Inlägg: 1211190
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Ambroo: Enl. Expressen är det ett Konstverk!
Men vad jag förstår ligger konsten i betraktarens ögon.
Själv tycker jag att allt börjar bli för konstigt när det gäller Foppa Hysterin i kvällspressen.
En konstig sak till är ju Modoiterna, när dom gick Nuts efter Hockeykväll, eftersom Foppa, Näslund o Sussie inte nämndes.
Det är en konst i sig.
Men vad jag förstår ligger konsten i betraktarens ögon.
Själv tycker jag att allt börjar bli för konstigt när det gäller Foppa Hysterin i kvällspressen.
En konstig sak till är ju Modoiterna, när dom gick Nuts efter Hockeykväll, eftersom Foppa, Näslund o Sussie inte nämndes.
Det är en konst i sig.
Sv: Timrå IK - Brynäs IF 2009-12-01
Ambroo: Ja, jag läste också rubriken. Målet var ju verkligen helt magiskt. Fenomenalt av honom att bara sätta dit klubban för styrning. Går det där målet att göra om, någonsin?!
Två sek. kvar och en misslyckad rensning av Norgren, men det är ju skickligt. Sen Foppas "magiska" mål i sudden, ojojoj!
Hallelujah!