Icing-Ove: Han har väl inga problem med foten, revbena o huvve? Ja kanske det sista.....
Inlägg: 1212558
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2009-12-05
Dunc: Du ska veta hur besviken modoiterna är över att inte Foppa gör rätt för den höga lönen eller snittar 3p per match som vi alla trott. Hade killen i alla fall ökat publiksnittet så vore de flesta nöjda....Varför skriver ingen om Modo längre?