Dunc: Du ska veta hur besviken modoiterna är över att inte Foppa gör rätt för den höga lönen eller snittar 3p per match som vi alla trott. Hade killen i alla fall ökat publiksnittet så vore de flesta nöjda....Varför skriver ingen om Modo längre?
Inlägg: 1212562
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2009-12-05
Icing-Ove: Jag är övertygad om att Modo tar guldet i år. Det enda som skulle kunna hindra något slikt vore väl om Foppa råkade skada sig. Och hur troligt är det?
Modos egna lille Krykov.
Modos egna lille Krykov.