Inlägg: 1212567
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2009-12-05
Bragd-Birger: Det sägs att fler än Foppa kan spela hockey i Nolaskogs. Ett iofs obekräftat rykte men stämmer de kan de kanske bli farliga framöver.
Själv har jag ingen aning, har bara hört av en kompis som känner en som är syssling med en kille som har varit i Ö-vik.
Själv har jag ingen aning, har bara hört av en kompis som känner en som är syssling med en kille som har varit i Ö-vik.
Modos egna lille Krykov.