1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614810 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1212572

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2009-12-05
Hade Foppa gjort samma mål som Kamil Piros gjorde mot FBK hade det blivit heluppslag i båda kvällstidningarna.

Svarskommentarer

Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2009-12-05
Rooster23: När Foppa gör såna mål nu för tiden i ES brakar samtliga av Sveriges sportredaktioner samman. Det som ändå är lite unikt med honom är att han gör såna mål lite då och då, framförallt producerar han i en takt som antingen är ett gravt underbetyg till ES eller ett bevis på vilken överjävlig hockeyspelare han är.

Sanningen ligger förmodligen nånstans däremellan.

En skillnad mellan Foppa och Piros är hur som helst frekvensen i dylika uppvisningar...sådana mål är väl inte direkt Piros adelsmärke.

Däremot verkar Piros och de flesta andra hockeyspelare i Sverige, Europa, Världen ha bättre läkkött än Hr P. Forsberg....

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.