hade vart jobbigt om jonte målar första gången mot oss..
Inlägg: 1215017
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
tiker: Nu har vi den förhatliga 2-0-ledningen. Nu gäller att sätta 3-an så vi upphäver "trolldomen" med 2-0-ledningar.