tiker: Nu har vi den förhatliga 2-0-ledningen. Nu gäller att sätta 3-an så vi upphäver "trolldomen" med 2-0-ledningar.
Inlägg: 1215021
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
John K: Kan man hålla 2-0 perioden ut? Knyt ihop säcken nu, inte 2-1 i sista spelminuten.