John K: Kan man hålla 2-0 perioden ut? Knyt ihop säcken nu, inte 2-1 i sista spelminuten.
Inlägg: 1215027
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2009-12-10
Johan J: Bättre att sikta på 3:an! Inte dra ner på tempot, då sitter vi snart i knäna på Lindbäck.
Redigerad kommentar