Äh, jag orkar inte vara förbannad... 8 raka utan förlust och så en sedvanlg plattmatch borta mot Rögle. Det enda man kan vara förbannad på är väl den usla seriestarten, vilken gjorde den sedvanliga plattmatchen desto mer kännbar. Nu tar jag en mugg med sprit tror jag. Heja lule
Inlägg: 1216410
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Själv ska jag gå runt bland grannarna och se om någon har heroin att sälja. Det är fanimej en perfekt avrundning på den här kvällen. Sitta med livremmen runt överarmen, dregla och bajsa ner sig.