Själv ska jag gå runt bland grannarna och se om någon har heroin att sälja. Det är fanimej en perfekt avrundning på den här kvällen. Sitta med livremmen runt överarmen, dregla och bajsa ner sig.
Inlägg: 1216414
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Bragd-Birger: Själv så är jag sönderknarkad sen säsongen 2000-2001.