Inlägg: 1216552
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Vi ligger utanför slutspel och nosar på kvalserien trots att vi är det formstarkaste laget. Det visar med all önskvärd tydlighet hur satans svårt det är att avancera i tabellen om man envisas med att torska mot sina bottenkollegor.
Kul att vinna borta mot HV, men man MÅSTE bara vinna mot bottenkollegorna och inte bara snacka om att man skall "tömma" sig.
Mattias Karlsson snackar på om att han skall visa varför han värvades till Timrå, det är dags för snigeln att börja leverera lite mer med kroppen än bara med käften.
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Johnny Hazard: Han hade ju varit sjuk, han vågade ju inte agera något. Han riskerade ju både håll och brock idag den stackarn...not
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Johnny Hazard: Chansen att Challe ska få sparken nu är ungefär lika stor som att Foppa ska spela mer än 40% av Snippans återstående matcher. Tyvärr. Han blir kvar, och förmodligen också de suveräna gejmplänsen mot dynggängen.
Skulle inte förvåna mig om vi lyckades torska mot Framstjärten på annandagen också. Ett snippelipp som nu gått om oss på kraft av målskillnad. Känns lite högtidligt att fira Jesus födelse genom att ligga bredvid vårens SM-guldvinnare.
Skulle inte förvåna mig om vi lyckades torska mot Framstjärten på annandagen också. Ett snippelipp som nu gått om oss på kraft av målskillnad. Känns lite högtidligt att fira Jesus födelse genom att ligga bredvid vårens SM-guldvinnare.
PS. Molla, vilken köng!