Inlägg: 1216556
Svarskommentarer
Sv: Rögle BK - Timrå IK 2009-12-12
Bragd-Birger: Ähh, det är laget Timrå som förlorarar idag, inte Challe allena.
Man måste förstå att vi har ett av seriens minst namnkunniga/billigaste material. Sett mot det så tycker jag Challe får ut en hel del, förutom den enorma svackan för ca en månad sedan.
Man måste förstå att vi har ett av seriens minst namnkunniga/billigaste material. Sett mot det så tycker jag Challe får ut en hel del, förutom den enorma svackan för ca en månad sedan.
Skulle inte förvåna mig om vi lyckades torska mot Framstjärten på annandagen också. Ett snippelipp som nu gått om oss på kraft av målskillnad. Känns lite högtidligt att fira Jesus födelse genom att ligga bredvid vårens SM-guldvinnare.