Icing-Ove: lyftat sig kan nog bli lite små svårt då han väger 100panner, men visst har vi lite hopp kvar, jag menar vi hade ju endå kvar Hedström bra länge... ;)
Inlägg: 1218286
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Blizzard:
Hedström verkar ju ha haft utomjordisk bra lön och villa. När jag bodde på Skönsmon och V.Radiogatan så var det studielån, 27 m2 och dusch i källaren. Jag hämtade mig aldrig efter detta. Jonte borde skämmas!
Hedström verkar ju ha haft utomjordisk bra lön och villa. När jag bodde på Skönsmon och V.Radiogatan så var det studielån, 27 m2 och dusch i källaren. Jag hämtade mig aldrig efter detta. Jonte borde skämmas!