Inlägg: 1218288
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Icing-Ove: Västra radiogatan, ja Jädrar, bodde du där, själv höll man till på kvarnzeliusgatan.
EDIT: stavfel
EDIT: stavfel
Redigerad kommentar
Hedström verkar ju ha haft utomjordisk bra lön och villa. När jag bodde på Skönsmon och V.Radiogatan så var det studielån, 27 m2 och dusch i källaren. Jag hämtade mig aldrig efter detta. Jonte borde skämmas!