Hahl Bundy: Det hade smakat om Meunier hade varit spelklar i en sån här match men som sagt, det är bara att jobba och kötta.
Inlägg: 1219280
Svarskommentarer
Sv: Skellefteå AIK - Timrå IK 2009-12-28
Olle: Det verkar vara ett helvetes snöväder f.o.m Umeå och norrut. Kör försiktigt ni tappra som skall dit!